Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Střední odborná škola, Střední odborné učiliště a Základní škola Třešť
2. Důvod a způsob založení
Předmětem činnosti organizace je zajištění výchovy a vzdělávání v souladu s platnými předpisy. Organizace vykonává činnost střední školy. Organizace dále zajišťuje navazující sociální zázemí včetně činnosti zařízení školního stravování, poskytování stravování zaměstnancům škol a školských zařízení a činnosti domova mládeže a internátu, pořádání vzdělávacích akcí a provozování sportovišť a sportovních zařízení, provoz zařízení sloužících praktické výuce a realizace produktů praktické výuky. Veškeré tyto činnosti je organizace oprávněna provádět s využitím zřizovatelem svěřeného majetku.
Zřizovací listina vydaná Krajským úřadem Kraje Vysočina – schváleno usnesením Zastupitelstva Kraje Vysočina č.045/05/01/ZK ze dne 18. 9. 2001.
Důvodem založení SOŠ a SOU Třešť je zajišťování výchovy a vzdělávání podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon).
3. Organizační struktura
Organizační schéma (dokument ve formátu PDF)
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Střední odborná škola, Střední odborné učiliště a Základní škola Třešť
K Valše 1251/38, 589 01 Třešť
(Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Třešť, číslo účtu 29638-681/0100)
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Střední odborná škola, Střední odborné učiliště a Základní škola Třešť
K Valše 1251/38, 589 01 Třešť
(Bankovní spojení : Komerční banka, a.s., pobočka Třešť, číslo účtu 29638-681/0100)
4.3 Úřední hodiny
Pondělí 08.00–14.00
Úterý 08.00–14.00
Středa 08.00–14.00
Čtvrtek 08.00–14.00
Pátek 08.00–13.00
4.4 Telefonní čísla
pevná linka: 567 112 811 (ústředna)
pevná linka: 567 224 941 (ředitel)
pevná linka: 567 224 942 (sekretariát)
kontakty na jednotlivé zaměstnance školy
4.5 Adresa internetové stránky
oficiální: www.sskola-trest.cz
4.6 Elektronické adresy
oficiální: sskola@outlook.cz (kontaktní e-mail)
kontakty na jednotlivé zaměstnance školy
4.7 Identifikátor datové schránky
7nat4m2
5. Případné platby lze poukázat na:
Číslo účtu: 29638-681, kód banky: 0100
6. IČ
48461636
7. DIČ
CZ48461636
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Zřizovací listina (zdroj: datový sklad Kraje Vysočina)
Organizační řád (zdroj: datový sklad Kraje Vysočina)
Výroční zpráva – školní rok 2011/2012 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2012/2013 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2013/2014 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2014/2015 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2015/2016 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2016/2017 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2017/2018 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2018/2019 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2019/2020 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2020/2021 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2021/2022 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2022/2023 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva – školní rok 2023/2024 (dokument ve formátu PDF)
8.2 Rozpočet
Finanční plán (zdroj: datový sklad Kraje Vysočina)
Rozvaha (zdroj: datový sklad Kraje Vysočina)
Výsledovka (zdroj: datový sklad Kraje Vysočina)
9. Žádosti o informace
Poskytování informací podle čl. 8 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. Informace lze vyžádat faxem (+420 567 112 850) popř. elektronickou poštou na e-mailové adrese: sskola@outlook.cz nebo osobně na sekretariátu školy – K Valše 38, Třešť.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Podatelna
Na podatelně školy jsou přijímána osobní a poštovní listovní podání. V případě, že doručený dokument v listinné podobě je neúplný nebo nečitelný (poškozený) a je možné určit odesílatele dokumentu a jeho kontaktní údaje, bude odesílatel o zjištěné vadě vyrozuměn a bude stanoven další postup pro její odstranění. Nepodaří-li se vadu odstranit nebo není-li možné určit odesílatele dokumentu a jeho kontaktní údaje, poškozený dokument škola dále nezpracovává.
Identifikátor datové schránky: 7nat4m2
Elektronická adresa podatelny: sskola@outlook.cz
Úřední hodiny podatelny: Po–Pá: 8.00–14.00
Dokument v digitální podobě lze doručit:
- prostřednictvím informačního systému datových schránek,
- zasláním e-mailové zprávy na elektronickou adresu příslušné podatelny,
- na přenosném technickém nosiči dat.
Požadavky na podání dokumentů v digitální podobě
Jednou zprávou zasílejte pouze jedno podání, pokud je součástí jednoho podání více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou jeho elektronickými přílohami.
Dokumenty v digitální podobě jsou přijímány v následujících formátech:
- PDF (verze 1.7 a vyšší),
- PDF/A (ISO 19005),
- Fo/zfo (602XML Filler dokument),
- TXT,
- RTF,
- Odt (Open Document Text),
- Ods (Open Document Spreadsheet),
- Odp (Open Document Presentation),
- DOC/DOCX,
- XLS/XLSX,
- PPT/PPTX,
- HTM/HTML,
- PNG (ISO/IEC 15948),
- TIF/TIFF (revize 6 – nekomprimovaný),
- JPG/JPEG/JFIF (ISO/IEC 10918),
- MPEG-2 (ISO/IEC 13818),
- MPEG-1 (ISO/IEC 11172),
- GIF,
- MPEG-1/MPEG-2 Audio Layer II (MP2),
- MPEG-1/MPEG-2 Audio Layer III (MP3)
- WAV, PCM,
- XML, kde součástí předávaného dokumentu v datovém formátu XML je popis jeho struktury pomocí schématu XML nebo Document Type Definition (DTD).
- UBL 2.1 ISO/IEC 19845.2015
Přípustným přenosným technickým nosičem dat je CD, DVD nebo USB flash disk, který se vrací pouze na výslovnou žádost uplatněnou při jeho podání na příslušné podatelně.
Způsob potvrzení elektronického podání zaslaného na elektronickou adresu podatelny
Příjem datové zprávy je potvrzen odesílateli e-mailovou zprávou, která je nejpozději první pracovní den následující po přijetí zaslána na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol podání z hlediska jeho čitelnosti, přítomnosti podpisu apod., není potvrzením splnění náležitostí podání podle jiných právních předpisů. Pokud bude zjištěno, že datová zpráva v tomto smyslu nemá předepsané náležitosti nebo trpí-li jinými vadami, bude odesílatel vyzván k jejich odstranění, k čemuž mu bude poskytnuta přiměřená lhůta.
Postup v případě zjištění závad u přijatého podání
Pokud dokument v digitální podobě vč. datové zprávy, v níž je obsažen, je neúplný, nelze jej zobrazit (není čitelný), obsahuje škodlivý kód (chybný datový formát nebo počítačový program, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích zpracovávaných školou), není v datovém formátu nebo není uložen na přenosném technickém nosiči dat, na kterém škola přijímá dokumenty v digitální podobě, bude o této skutečnosti odesílatel, pokud je znám, vyrozuměn a bude mu stanoven postup pro odstranění vady dokumentu. Není-li škola schopna určit odesílatele nebo nepodaří-li se ve spolupráci s odesílatelem vadu doručeného dokumentu odstranit, škola dále dokument nezpracovává.
Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči škole činit podání v elektronické podobě
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění – žádost nemusí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění – podání musí být podepsáno uznávaným elektronickým podpisem
- podávání podnětů a stížností, včetně podnětů a stížností podávaných podle správního řádu – nemusí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem.
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání k místně příslušnému krajskému úřadu, prostřednictvím ředitele školy a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v čl. 11 odst. 4.
12. Formuláře
Přihláška ke stravování (dokument ve formátu PDF)
Přihláška k ubytování – žáci SOŠ, SOU a ZŠ Třešť (dokument ve formátu PDF)
Přihláška k ubytování – žáci cizích škol (dokument ve formátu PDF)
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
Životní situace jsou strukturované popisy řešení úkonů ve vztahu k orgánům veřejné moci. Jednotlivé popisy mají přesně danou strukturu, kterou při zveřejnění zadává a za správnost návodu odpovídá vždy uvedený zveřejňující subjekt.
Portál veřejné správy
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákony
Zákon č. 561/2004 Sb., školský zákon, zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, zákon č. 218/2003 Sb., o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy, zákon č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, zákon č.500/2004 Sb.
Směrnice
Směrnice č. 32 k poskytování informací (dokument ve formátu PDF)
– formulář žádosti o sdělení informací – fyzické osoby (dokument ve formátu PDF)
– formulář žádosti o sdělení informací – právnické osoby (dokument ve formátu PDF)
Směrnice č. 35 k ochraně osobních údajů (dokument ve formátu PDF)
Směrnice č. 36 ředitele školy k vyřizování stížností, oznámení a podnětů (dokument ve formátu PDF)
Kompletní sumář dokumentů je k dispozici u ředitele školy a jeho statutárního zástupce.
14.2 Vydané právní předpisy
Školní řád 2023/2024 (dokument ve formátu PDF)
Vnitřní řád školní jídelny 2023_2024 (dokument ve formátu PDF)
Vnitřní řád domova mládeže a internátu 2023/2024 (dokument ve formátu PDF)
- pracoviště Třešť: Bc. Miroslav Krejčí, E-mail: mirek.krejci@outlook.cz
Telefon: 567 112 821, 604 233 693 - pracoviště Černovice: Bc. Petr Šibra, e-mail: ou.p.sibra@seznam.cz, telefon: 723 189 295
Bc. Miroslav Krejčí
Pracoviště: Domov mládeže, K Valše 1251/38, Třešť
E-mail: whistleblowing@sskola-trest.cz
Telefon: 567 112 821; 604 233 693
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
16.2 Výhradní licence
17. Výroční zpráva o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2022 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2021 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2020 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2019 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2018 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2017 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2013 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2012 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2011 (dokument ve formátu PDF)
Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2010 (dokument ve formátu PDF)
18. Rozpočet organizace
Rozpočet je dostupný online na této adrese.